Navigace
- Aktuality
- Vedení školy
- Kontakty
- Dokumenty
- Školní program
- Organizace školního roku
- Rozvrhy
- Školní poradenské pracoviště
- Školská rada
- Spolek rodičů
- Školní parlament
- Fotogalerie
- Moodle ZŠ L.Kuby
- Materiály studijní, výukové EU
- Projekty
- Kroužky
- Stránky tříd
- O škole
- Schránka důvěry
- Veřejné zakázky
CELOSTÁTNÍ KOLO soutěže MLADÝ PROGRAMÁTOR
Termín celostátního kola: 12. 5. - 14. 5. 2017
Kontaktní email: souteze@tib.cz, jandova@zsroznov.cz
Organizátoři celostátního kola:
Organizátory celostátního kola jsou ZŠ a MŠ. L.Kuby 48, České Budějovice a TIB, z.s.
Celostátní kolo bude organizovat naše škola již potřetí, naposledy jsme soutěž organizovali v roce 2010.
Místo konání:
Celostátní kolo soutěže se uskuteční na ZŠ a MŠ. L.Kuby 48, České Budějovice
ZŠ a MŠ. L.Kuby 48, České Budějovice se nachází ve čtvrti Rožnov. Pojedete trolejbusem číslo 5 ze zastávky Nádraží na stanici Nám. Bratří Čapků (cesta trvá cca 12 min), dále viz plánek
Ubytování
Ubytování i strava bude zajištěna na ZŠ a MŠ L.Kuby 48, České Budějovice. Nutno mít vlastní spacák a karimatku.
Strava:
Strava bude zajištěna od večeře v pátek 12. 5. do snídaně v neděli 14. 5. 2017. V neděli zajistíme balíček na cestu.
Strava je v ceně účastnického poplatku.
Pitný režim bude zajištěn.
Postupující soutěžící:
Předpokládaný počet účastníků: (90 - 100 soutěžících)
20 týmů v kategorii A (žáci 1. - 5. ročníků)
20 týmů v kategorii B (žáci 6. - 9. ročníků a odpovídajících ročníků gymnázií)
10 týmů v kategorii C (studenti SŠ)
Předběžný program soutěže:
pátek 12. 5. 2017 | Místo konání | |
16:00 – 18:30 | příjezd a registrace účastníků | vestibul školy |
18:30 – 19:30 | večeře | školní jídelna |
19:30 – 20:00 | slavnostní zahájení, vyhlášení regionů MP | tělocvična |
20:00 – 22:00 | soutěžící - volnočasové aktivity | jídelna |
22:00 | NOČNÍ KLID | |
sobota 13. 5. 2017 | ||
8:00 – 8:30 | snídaně | školní jídelna |
8:45 – 9:00 | zahájení soutěže | pracovna přírodopisu |
9:00 – 10:00 | rozdání soutěžních úloh a rozprava | pracovna přírodopisu, PC1 |
10:00 – 13:00 | vlastní soutěž | PC1, PC2 |
13:00 – 14:00 | oběd | školní jídelna |
14:00 – 18:30 | výlet | |
18:30 – 19:15 | večeře | školní jídelna |
19:15 – 20:00 | společenské hry | jídelna |
19:30 – 21:00 | soutěžící - volnočasové aktivity | PC1, PC2 |
22:00 | NOČNÍ KLID | |
neděle 14. 5. 2017 | ||
7:30 – 8:15 | snídaně | školní jídelna |
8:30 – 8:45 | společné foto | před školou |
8:45 – 10:00 | vyhlášení výsledků, závěr soutěže | přírodopis |
10:00 – 10:30 | odjezd účastníků |
Základní informace o soutěži MLADÝ PROGRAMÁTOR:
Soutěž "Mladý programátor" je celostátní postupová soutěž 1 - 3 členných týmů v programování v jazycích Baltík 3, Baltie 4 C# a Visual Basic.
Je určená pro žáky obou stupňů základních škol, víceletých gymnázií, studentů středních škol a dětí z organizací pracujících s dětmi.
Soutěž je v ČR zařazena v Seznamu přehlídek a soutěží MŠMT.
Týmy:
Členové týmu musí být ze stejné školy, kategorie týmu je daná nástrojem a nejstarším členem týmu.
Při neúčasti týmu v některém kole, tým automaticky končí soutěž a již dále nepostupuje.
Soutěž má 3 kola:
školní kolo
regionální kolo
celostátní kolo
Pravidla pro soutěžící:
Soutěžit mohou žáci základních a středních škol, a to jak ve škole, tak v domech dětí a podobných organizacích.
Soutěžit mohou týmy složené z nejméně jednoho a nejvíce ze tří členů (tým si může vymyslet svůj název).
Členové týmu nemusí být ze stejného ročníku, ale musí být ze stejné školy nebo organizace.
Kategorie jsou vyhlášeny u každého aktuálního ročníku soutěže.
Soutěžící nejsou povinni vyřešit všechny úlohy ani není určen minimální počet úloh potřebný na postup do dalšího kola. Úlohy řeší žáci až do takové obtížnosti, jakou jsou schopni zvládnout, a do regionálního kola postupují nejlepší řešitelé v rámci školy.
Úlohy školního kola soutěžící řeší podle svých možností doma nebo ve škole bez časového omezení. Úlohy pro školní kolo obdržíte emailem po vyplnění přihlášky do soutěže. Řešené úlohy se nezasílají. Pouze přihláška.
Soutěžící nesmí při řešení úloh používat scény ani jiné než standardní banky předmětů, příp. standardní modely.