ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, L. Kuby 48, České Budějovice
FAKULTNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA

ŠKOLA V PŘÍRODĚ 4. TŘÍD

zhodnocení

Tato Škola v přírodě mě strašně zaujala ve všem, hlavně karneval – tanec. Tak bych vám (pani učitelkám) chtěla moc poděkovat za krásnou Školu v přírodě.

Venďa J.

18.6. PÁTEK

Pátek je poslední den Školy v přírodě. Každý se ještě klepe ze včerejší stezky odvahy. A dnes nás ještě čeká – balení, vyhlašování výsledků, oběd a odjezd domů, na který se všichni jistě těší.

Tak začnu balením, to se mi zdařilo velice rychle, ale najednou jsem zjistil, že mi chybí docela dost věcí, a tak jsem začal znovu. Dopoledne uteklo jako voda a nastal oběd, byl docela dobrý.

Po obědě bylo vyhlašování výsledků, stoly se prohýbaly pod cenami a diplomy, když se všechno rozdalo, přijel autobus. Děti začaly nosit kufry a tašky, za chvíli všichni seděli v autobusu a odjeli jsme.

Honzík M.
udílení diplomůnejlépe vybavená
zálesačka
Miss holínka
udílení pochval
udílení odměnpříjezd ke škole

17.6. ČTVRTEK

Dnes ráno po snídani jsme začali dělat různé soutěže. Např.: házení míčků, skákání v pytlích, chození na chůdách.

Odpoledne jsme šli do lesa a stavěli stavby z mechu a větví a kamenů a šišek. Potom jsme v lese hledali klíče a já jsem jeden ze dvou nalezených klíčů našel.

Večer prý budeme mít Cestu odvahy.

Vojta G.
foto foto foto
házení míčkůskákání v pytlíchchození na chůdách
lesní stavbyskupina Křižáků u své stavbyhledání klíčů k pokladu

16.6. STŘEDA

Dneska ráno jsme všichni běželi terčový závod. Byla jsem asi pomalá, ale zatím nevím můj čas. Když jsem doběhla, úplně vyčerpaná jsem šla na můj pokoj. S holkama jsme hrály hry a zkoušely masky na karneval. Karneval bude dneska večer. S Mončou, Fančou a Kačkou půjdeme za siamská čtyřčata. Už se těším.

Potom jsme byli celou dobu na pokojích a pak jsme šli na oběd. Po obědě jsme měli polední klid, byla legrace. Pak nás zavolali, abychom se všichni sbalili na výlet. Moc jsme toho neušli, ale alespoň jsme se dozvěděli více o Kvildě. Ještě cestou jsme se zastavili v obchodě a mohli jsme si něco koupit. Já jsem si koupila lízátko pro mě a pro sestru a lékorky.

Před chvílí jsme byli na pokoji a povídali si. Dneska byl taky SUPER den!

Kačí Š.
foto foto foto
ke startu připravit…...chvátám, chvátám……cíl!
návštěva informačního
centra - Kvilda
jen si vybrat…shopping
karneval -
tanečnice flamenca
sólo pro upíraLet’s dance Macarena!

15.6. ÚTERÝ

Dnes jsme byli na celodenní túře. Ušli jsme asi 10 km. Šli jsme přírodou a měli jsme asi pět odpočinků. Nejdřív jsme kousek popojeli autobusem a potom jsme celou cestu šli.

Také jsme viděli pramen Vltavy, tam to bylo nejhezčí. A také u toho pramene byla socha nějaké paní s klíčem. Lidé tam házeli peníze a já jsem tam také hodila jednu korunu.

Také jsme soutěžili: stříleli šiškami na strom, směřování buzoly, prokrucovací kolo. A potom jsme šli zpátky na chatu.

Před večeří jsme hráli fotbal. Bylo to nerozhodně. Potom byla večeře a byla sekaná a brambory.

Fanynka J.
cesta na Bučinutrocha historie –
železná opona
orientace v terénu
foto foto foto
mladí přírodovědcilevá, pravá, levá, pravá, …hod šiškou
práce s buzolouu pramenu Teplé Vltavyvečerní povídání
o první pomoci

14.6. PONDĚLÍ

Milý deníčku,

dnes jsme v 9:00 ráno vyrazili na Školu v přírodě. V 10:30 jsme zastavili u rašeliniště. Když jsme konečně přijeli do chaty, rozdělili jsem si pokoje a šli jsme se najíst. K obědu jsme měli rizoto, pak jsme měli odpolední klid.

Asi v 15:00 jsme šli malovat trička. V 16:00 jsme si šli obhlédnout okolí. K večeři jsem měli smažák s hranolkama a kečupem nebo s tatarkou. Ve 21:00 půjdeme spát.

Tvoje Bára H.

foto foto foto
zastávka na Chalupské slatiprvní krok přes práhjako doma…